Головний сайт освітнього омбудсмена

На цьому сайті розміщуються роз’яснення та відповіді на найпоширеніші запитання, які хвилюють учасників освітнього процесу
×
Освіта А-Я

МОН визначило алгоритм дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства у разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності посадових осіб із правом першого/другого підпису фінансових документів:

  1. Призначити нових посадових осіб із правом першого/другого підпису фінансових документів (керівник, бухгалтер).
  2. Створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну в подальшому первинну бухгалтерську інформацію, для можливості відновлення фінансової роботи.
  3. Звернутися до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надати необхідні документи за вимогою органу Казначейства відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590.
  4. Згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території.
  5. Налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство».
  6. Відновити роботу.

Довідково: протягом часу, необхідного для оформлення ключів ЕЦП, документи для оплати можна надати до органів Казначейства на паперових носіях.

Алгоритм дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства в разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності ключів електронного цифрового підпису (під‘єднання до системи дистанційного обслуговування):

  1. Створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну в подальшому первинну бухгалтерську інформацію, для можливості відновлення фінансової роботи.
  2. Звернутися до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надати необхідні документи за вимогою органу Казначейства відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590.
  3. Згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території.
  4. Налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство».
  5. Відновити роботу.

Довідково: протягом часу, необхідного для оформлення ключів ЕЦП, документи для оплати можна надати до органів Казначейства на паперових носіях.