Пропозиції та рекомендації органів влади щодо освітнього процесу
Пропозиції Служби освітнього омбудсмена:
- сприяти інтеграції внутрішньо переміщених дітей в закладі освіти та в місці тимчасового перебування;
- керівникам закладів освіти не відмовляти батькам у зарахуванні дітей-переселенців до закладів освіти;
- сприяти отриманню документів внутрішньо переміщених осіб;
- керівникам закладів освіти не відмовляти батькам, які надали висновок інклюзивно-ресурсного центру про особливі освітні потреби дитини, у створенні інклюзивного класу на період дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, або до моменту виїзду особи з ООП до іншого місця проживання;
- сприяти в отриманні нового висновку інклюзивно-ресурсного центру в разі завершення його терміну;
Також ми надавали роз’яснення:
- Як дітям-переселенцям продовжити навчання у закладах освіти?
- Як зарахувати до першого класу дитину-переселенця.
Рекомендації, пропозиції та нормативно-правові документи органів влади:
- «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні» (наказ МОН від 28 березня 2022 року №274).
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в школах у 2022/2023 навчальному році (МОН).
- Про деякі питання зарахування до закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні (наказ МОН №438 від 13.05.2022).